D.U.K

Šioje skiltyje rasite visus dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus į juos. 

Registracija ir prisijungimas

1. Kaip užsiregistruoti svetainėje?

  • Prie UMDO prisijungti yra labai paprasta ir galite tai padaryti sekdami šiuos žingsnius:
  • Paspauskite avatar (žmogeliuko) ikonėlę dešiniajame viršutiniam kampe
  • Spausk „Registruotis“
  • Patvirtink savo telefono numerį ir įrašyk gautą patvirtinimo kodą.
  • Užpildyk visą būtiną kontaktinę infomaciją.
  • Spausk registruotis ir mėgaukis visomis UMDO.LT suteikiamomis paslaugomis!

2. Pamiršau slaptažodį, ką daryti?

  • Paspauskite „avatar“ (žmogeliuko) ikonėlę dešiniajame viršutiniam kampe
  • Spausk „Pamiršau slaptažodį“
  • Įrašyk savo el.paštą ir gausi slaptažodžio keitimo laišką savo el.pašte
  • Pasikeisk savo slaptažodį ir mėgaukis visomis UMDO.LT suteikiamomis paslaugomis

3. Kodėl negaliu prisijungti?

  • Pirmiausiai, pabandykite ištrinti arba atlaisvinti savo naršyklės cache atmintį. Tai galite padaryti naršyklės lange paspaudę mygtukų kombinaciją CTRL + F5 (arba žiūrėti čia: https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=en&co=GENIE.Platform%3DDesktop ).
  • Jei tai nepadėjo galite pamėginti naudoti kitą interneto naršyklę, pvz.: Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome ir pan.
  • Jeigu problema visgi nedingo, susisiekite su mumis ir galėsime suteikti išsamesnę informaciją dėl puslapio veikimo.

4. Ar galiu registruotis naudodamas socialinius tinklus?

  • Taip, prie UMDO gali prisijungti naudodamas socialinius tinklus!
  • Paspauski „avatar“ (žmogeliuko) ikonėlę dešiniajame viršutiniam kampe
  • Spausk „Continue with Google“ mygtuką
  • Prisijunk su savo norima Google paskyra ir mėgaukis visomis UMDO.LT suteikiamomis paslaugomis.

Skelbimų kūrimas ir valdymas

1. Kaip sukurti naują skelbimą?

  • Susikūrus paskyrą, dešiniajame viršutiniame kampe spausk „+ Pridėti“ mygtuką
  • Pasirink visas tavo skelbimą atitinkančias parinktis ir spausk įkelti!
  • Mes tavo skelbimą peržiūrėsime ir patvirtinsime per ateinančias 24 valandas.

2. Kokie yra skelbimų kūrimo apribojimai?

3. Kaip redaguoti arba ištrinti skelbimą?

  • Paspausk „Avatar“ (žmogeliuko) ikonėlę dešiniajame viršutiniam kampe
  • Pasirink skiltį „Mano skelbimai“
  • Šioje skiltyje matysi visus savo įkeltus skelbimus kurių šalia bus mygtukai: „Reklamuoti“, „Redaguoti“, „ištrinti“, „Pažymėti kaip parduotą“
  • Paredagavus norimą infomaciją skelbime spausk „Update“
  • Paspaudus „Ištrinti“, viršuje patvirtink iššokusį langą ir skelbimas bus ištrintas.

4. Kaip pakeisti skelbimo kategoriją?

  • Paspausk „Avatar“ (žmogeliuko) ikonėlę dešiniajame viršutiniam kampe
  • Pasirink skiltį „Mano skelbimai“
  • Šioje skiltyje matysi visus savo įkeltus skelbimus kurių šalia bus mygtukai, rinkis  „Redaguoti“
  • Čia galėsi pakeisti norimą informaciją ir kategoriją

5. Kiek laiko skelbimas bus rodomas svetainėje?

  • UMDO skelbimai nėra trinami be įkėlusio naudotojo sutikimo.
  • Po pardavimo skelbimas bus pašalintas po 2-3 dienų.

Kaip apsaugoti savo paskyrą?

1. Sudėtingas slaptažodis:

  • Naudokite unikalų, sudėtingą slaptažodį, kuriame būtų derinamos didžiosios ir mažosios raidės, skaičiai bei specialieji simboliai. Venkite naudoti lengvai atspėjamus slaptažodžius, tokius kaip gimtadieniai, vardai ar pavardės.

2. Nepasidalinkite savo prisijungimo duomenimis:

  • Niekada nesidalinkite savo slaptažodžiu su kitais asmenimis.

3. Būkite atsargūs su viešaisiais tinklais:

  • Venkite prisijungti prie savo paskyros naudojantis viešaisiais Wi-Fi tinklais, nes jie gali būti nesaugūs.

4. Reguliariai keiskite slaptažodį

  • Keiskite savo slaptažodį bent du kartus per metus.

5. Būkite atidūs sukčiavimams:

  •  Saugokitės sukčių, kurie gali bandyti išvilioti jūsų prisijungimo duomenis. Niekada nespauskite nuorodų iš nežinomų šaltinių ir neįveskite savo duomenų į nesaugias svetaines.

Ką daryti, jei įtariate, kad jūsų paskyra buvo įsilaužta?

1. Nedelsdami pakeiskite slaptažodį:

  • Jei įsilaužėliai galėjo gauti prieigą prie jūsų el. pašto arba kitų paskyrų, nedelsdami pakeiskite ir jų slaptažodžius.

2. Praneškite apie incidentą:

  • Susisiekite su UMDO palaikymo tarnyba ir praneškite apie įvykį.

3. Stebėkite savo finansinius sandorius:

  • Jei jūsų paskyra buvo naudojama apgaulingiems pirkiniams, nedelsdami kreipkitės į savo banką.

4. Skenuokite savo įrenginius:

  • Naudokite antivirusinę programą, kad nuskenuotumėte savo įrenginius, ar juose nėra kenkėjiškų programų.

5. Būkite atidūs:

  • Atidžiai stebėkite savo el. paštą ir kitus kanalus, ar nėra įtartinų pranešimų ar prašymų.